У розробці врахували унікальне історичне, культурне і природне багатство головного острову країни, повідомляє Індустріалка.

За словами розробників, представників креативної агенції Bickerstaff.764, ця айдентика нагадує подорож: чим більше ми досліджуємо Хортицю, тим більше острів відкриває нам.

"Головним завданням було розповісти, що Хортиця - це набагато більше, ніж те, що ми звикли читати у шкільних підручниках. Ми хотіли створити дизайн-систему, котра доносила б усю глибину і різноманіття острова, заволікала б людину у графічну подорож, в якій можна розкрити найрізноманітніші аспекти острова", - каже креативний директор Ілля Ануфрієнко.

Для Хортиці, де триває "Велике будівництво", вперше обирають офіційний логотип

Розробники представили кілька варіантів основного логотипу. Остаточний виберуть шляхом прямого голосування, що вже відкрито для всіх.

Агентство також підготувало відеоролик, який розкриває філософію нової айдентики, за основу якої взяли літеру "Х" як першу в назві острову, як символ загадковості "ікс" та поєднання природи, історії та сучасності.

Розробка айдентики стала частиною масштабного проєкту відновлення Хортиці, що стартувало у 2021 році за програмою президента Володимира Зеленського "Велике будівництво". У програмі задіяні історики, культурологи, громадські організації та великий бізнес – компанія Метінвест.

Зараз на Хортиці капітально ремонтують Музей історії козацтва, що багато років був зачинений через аварійний стан. Також відбудовують Козацьке коло, прокладають доріжки та супутню інфраструктуру, яка дозволить всьому простору стати інклюзивним. Під час оновлення і реконструкції особливу увагу приділятимуть збереженню природи.  

Як повідомляв координатор "Великого будівництва", заступник голови Офісу президента Кирило Тимошенко, цього року в рамках інфраструктурної програми президента Володимира Зеленського почалась "Велика реставрація". В роботі уже 36 об'єктів культурної спадщини, таких як музеї, палаци, фортеці та інші.

Джерело