У Черкаській санаторній школі №14 організували для дітей гуртки в STEM-центрі. Це освітній простір, де навчають через гру, розповіла Суспільному вчителька інформатики Ліна Бондаренко.

Семикласник Андрій розповів, що окуляри віртуальної реальності дають можливість покататися на американських гірках, дослідити океан, або спробувати себе у ролі космонавта:

"Я можу дізнатись як космонавти пізнають світ і наскільки це важко, або наскільки це цікаво, щоб мати уявлення, що це і як це відбувається в реальному житті. Таке відчуття, що я можу впасти в ілюмінатор".

Літають у космос і моделюють 3D-принтером: черкаські школярі опановують STEM-освіту

А ось учень десятого класу Денис Хмара вперше збирав 3D-принтер. За його словами, це вже третя спроба:

"Це для нас нове щось, є помилки. Ми керуємося певними принципами: треба зберігати принцип послідовності, слідувати інструкції".

Другий рік поспіль відвідує гурток Аріна Білоніг. Вона розповіла, що навчилася програмувати та складати роботів. А цьогоріч потрапила у команду, яка представлятиме власний проєкт на всеукраїнському фестивалі робототехніки:

"Робот повинен виконати 17 місій за дві хвилини 30 секунд, кожна місія показує якийсь спосіб доставки у реальному житті".

Завдяки графічному планшету Владислава Сич працює над логотипом. З ним їхня команда виступить на фестивалі робототехніки.

"Це як ти малюєш на папері, тільки це виявляється в графічному вигляді".

За словами вчительки з інформатики Ліни Бондаренко, STEM-освіта об'єднує науку, технології, інженерію та математику. Жінка зазначила, що після уроків на гурток приходять 130 учнів.

"STEM-освіта розвиває критичне та креативне мислення у дітей, вони навчаються працювати із проєктами із самого дитинства. Вони розвивають свої навички комунікації, командної роботи, навчаються досліджуючи. І коли вони досліджують певну тему самостійно, вони шукають відповіді не на наші з вами запитання, запитання вчителів, а на свої – це їм набагато цікавіше", — розповіла вчителька.

За словами директорки школи Людмили Шарапи, методику STEM-освіти використовують не лише на гуртках, а й на уроках, впроваджують її в освітній процес із перших класів п'ятий рік поспіль:

"Ми вважаємо, що за STEM-освітою майбутнє. Діти зараз надзвичайно активні, креативні, мислять по-іншому. І тому вчителі намагаються і на уроках використовувати елементи".

За словами вчительки початкових класів Аліни Рахмаліної, вправу шести цеглинок можна використовувати на всіх уроках та змінювати залежно від предмета.

Читайте нас у Telegram: головні новини Черкащини та України

Читайте також "Щоб показати велич природи свого краю": черкащанин проводить екскурсії на воді У заключній грі сезону черкаський "ЛНЗ" здобув перемогу "Доступні ліки" на Черкащині можна придбати у понад 300 аптеках. Як це зробити

Джерело