У Миколаєві на базі пунктів вакцинації, центрів надання адмінпослуг та офісу "Дія.Бізнес" працюють пункти команди підтримки "Дії". Пацієнтів, яким не вдається підтягнути сертифікат вакцинації у додатку, консультують фахівці.

У ситуації розбиралась журналістка Суспільного Світлана Кльосова.

За словами заступника голови Миколаївської облдержадміністрації з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Романа Пашнєва, у Миколаєві працюють 14 пунктів і ще 25 пунктів розташовані в області.

"Ми розраховуємо, що цей проєкт допоможе людям подолати ті проблеми, які в них виникають при генеруванні ковід-сертифікатів та продовжуємо розвивати мережі пунктів", – розказав Роман Пашнєв.

Експерт з "Дії" Дмитро Наумчук уже тиждень працює у пункті команди підтримки на базі Центру первинної медико-санітарної допомоги № 3.

"Найчастіше виникають проблеми щодо неотримання сертифікату, які пов’язані або з помилками при внесенні інформації у декларацію пацієнта, або з помилками при внесенні інформації про вакцинацію в електронну базу – це найпоширеніші помилки", – розказав Дмитро Наумчук.

У цих випадках слід звернутися до свого сімейного лікаря та перевірити, чи правильно внесені дані про пацієнта. Ймовірно, говорить Дмитро Наумчук, можуть бути помилки у декларації.

За словами керівника розвитку електронних послуг у Мінцифрі Мстислава Баніка, проєкт додаткового фінансування немає.

"Немає якогось окремого бюджету. Що стосується банеру, роздаткових матеріалів і навіть мого відрядження – це два проєкти: проєкт цифровізації державних послуг, що фінансується Швецією в рамках розвитку ООН в Україні, а також проєкт EGAP Фонду Східної Європи, що фінансується урядом Швейцарії", – розказав Мстислав Банік.

За словами Романа Пашнєва, до пунктів підтримки у Миколаєві щоденно звертаються 20-30 людей.

Читайте Суспільне Миколаїв у Telegram, Viber та Instagram.

Джерело