Українська рекламна агенція "Bickerstaff.734" посіла третє місце у номінації "дизайн" на фестивалі . Відзнаку міжнародного фестивалю творчості присудили за брендинг запорізького острова Хортиця, який з'явився влітку 2021 року.

Про роботу над проектом та значення нагороди Суспільному розповів креативний директор "Bickerstaff.734" Ілля Ануфрієнко.

Яке завдання стояло перед вами щодо розробки брендингу Хортиці?

Автори бренду острова Хортиця стали лауреатами фестивалю творчості

— Нам потрібно було створити туристичний бренд для історичного місця в Україні, острова Хортиці в Запоріжжі. Це не лише місце народження справжніх козаків, але ще і десятків легенд та міфів. Головним завданням для нас стало розказати, що Хортиця – це не тільки місце з підручників. Це справжнє місце сили для українців. Тому замість того, щоб розповідати все про острів, ми додали ще більше містичності та загадковості цьому місцю.

Хто саме із команди працював над цим проєктом?

— У розробці айдентики брали участь всі дизайнери, стратеги, артдиректори, копірайтери та керівник бренд-групи агентства. Креативний директор – Ілля Ануфрієнко, дизайнерка – Ксенія Мильченко, менеджери Наталія Блажкун та Катерина Соболева, групхед Марина Чернявська, моушн дизайнер — Олексій Боєв, саунд-продюсер Андрій Безлюдний, стратеги Сергій Лізунов та Марія Кочуренко.

Чи багато варіантів змінили під час роботи?

— Ми нічого не змінювали. Більше рухались послідовно, звужуючись і перероблюючи найбільш перспективні напрямки. На самому початку клієнту презентували дев'ять варіантів.

Які сенси ви закладали у логотип? Як його правильно трактувати?

— Знак Х – це перша літера в назві острова і також символ таємниці, його зміст може бути різним для кожного. Ми взяли Х за основу і створили 24 логотипи різних за характером. Тобто ми розробили позиціонування острова, як живого організму, який має власне життя, душу та голос. Це древні історії, дивні легенди, багата флора і фауна та навіть містичні енергії. Ми хотіли привернути увагу до безлічі інших граней Хортиці, обійти стереотип козаків, і відкрити можливість для людини познайомитися з таким різним островом самостійно.

Чому вирішили стати учасниками Cannes Lions?

— Цього року Cannes Lions підтримали українських креативників і надали безплатні заявки для українських агенцій. Тому ми вирішили, що обов'язково треба скористатись і взяти участь.

Третє місце стало несподіванкою?

— Звичайно, всі мріють отримати "Каннського лева", бо це як "Оскар" у світі креативу. Але для нас все ж таки важливий сам момент того, що про Острів Хортиця дізнався світ. І можна перелічити на пальцях, в яких географічних місцях є настільки потужні бренди що мають "Каннського лева". Окрім Порто, Бостону та ще кількох – майже немає. І ми пишаємось, що Україна посіла своє місце серед відомих брендів географічних місць.

Яке значення має для вашої агенції та в цілому для України ця нагорода?

— Для нас персонально, в суто професійному розрізі, це величезна перемога. Як агенція ми ще зовсім маленькі, нам немає і двох рочків, а наша робота вже була оцінена одним з найпрестижніших у світі фестивалем креативності.

Це для нас велика честь — знайомити світ з непереможною Україною за допомогою нашого дизайну. І ми пишаємось тим, що тепер острів Хортиця, окрім своєї неймовірної історії ще й відомий тим, що має "бронзового лева". Ми дійсно хочемо, щоб про Україну дізнались, як про країну, де живуть і працюють креативні та ідейні люди.

Читайте також: У Запоріжжі відкрили виставку плакатів воєнного часу

У Запоріжжі художниці та бійці "Азова" презентували спільний арт-проєкт "Броня"

Підписуйтеся на Суспільне Запоріжжя у Viber або в Telegram

Джерело