Більшість авіапарку росії складається із західних пасажирських літаків

Російські авіакомпанії, зокрема "Аерофлот", розбирають авіалайнери на запчастини, адже не можуть їх більше купувати за кордоном через західні санкції. Про це повідомляє "Європейська правда" з посиланням на Reuters.

Як повідомляється, російський уряд у червні рекомендував авіакомпаніям використовувати деякі літаки на запчастини, щоб інші літаки іноземного виробництва змогли літати принаймні до 2025 року. Антиросійські санкції, запроваджені через війну проти України, не дозволяють російським авіаперевізникам отримати необхідні запчастини або пройти техобслуговування на Заході.

Через санкції російський

Більшість авіапарку росії складається із західних пасажирських літаків.

Як мінімум один російський літак Sukhoi Superjet 100 і Airbus A350, обидва експлуатовані "Аерофлотом", наразі зупинені та розбираються, пише видання з посиланням на джерело. При цьому, як зазначається, Airbus A350 майже новий. Обладнання також було взято з пари літаків Boeing 737 та Airbus A320 "Аерофлоту", бо перевізнику потрібні запчастини від цих моделей для інших літаків Boeing 737 та Airbus A320.

Sukhoi Superjets – це літак хоч і російського виробництва, але теж дуже залежать від іноземних деталей. За словами джерела, з одного Superjet уже зняли двигун, щоб інший Superjet зміг і далі літати.

Нові покоління літаків – A320neo, A350, Boeing 737 MAX та 787 – оснащені технологіями, які потребують постійного оновлення. За словами західних джерел, протягом року після запровадження санкцій зберегти сучасні літаки в експлуатації для росії буде непросто.

За підрахунками Reuters на підставі даних Flightradar24, з кінця липня не злітали близько 15% авіапарку "Аерофлоту", зокрема підсанкційні літаки.

Робіть свій внесок у перемогу – підтримуйте ЗСУ.

Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.

Джерело