Один із трьох найбільших українських мобільних операторів, компанія Vodafone, який дуже поширений серед мешканців центральних, східних та південних областей нашої країни, продовжує "дарувати" абонентам неприємності.

Справа в тому, що українці за кордоном можуть зіткнутися з дуже значними фінансовими проблемами, пов'язаними з витратами на послуги від Vodafone. Українець розповів, що абоненти не встигають отримати послуги за тарифами, оператор одразу ж у режимі автомат знімає гроші.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного абонента Vodafone на порталі для відгуків Otzivua.

"Був на кордоні. Все поповнив. Пакет активований. 50 грн на рахунку є. Вводжу їхню гр*банну комбінацію. "Послуга не активована - зверніться на підтримку". А гроші то я перекинув (і вони списуватимуться за інші послуги). Чудова схема.

Минуло кілька днів – списали ці гроші. Вже за кордоном терміново потрібен інтернет. Поповнюю рахунок на 170 грн активую пакет. Поповнюю на 50 грн – роумінг. Знову не підключається. Телефоном "запит сформований, чекайте". Інтернет потрібен терміново – використав. Зняли з мене втридорога.

Підсумок, з їхньої тих. проблем, які вони не вирішуються вони двічі з мене втридорога стягали гроші. Послугу так і не підключили. А зараз мені ще радять поповнити рахунок. Автоматично стягують гроші з рахунку. Послуги не працюють.", - пише невдоволений абонент Vodafone.

Раніше повідомлялося, Vodafone двічі списує абонплату за тариф, абоненти розгублені: "Гроші не повернули, номер заблокували".

Також, "Лупіть гроші з людей": абоненти "Київстар" скаржаться, що після підвищення тарифів зв'язок став розкішшю.

Джерело