Зараз у соціальних чотах автолюбителі часто виставляють кадри "забутих" автомобілів, які могли їздити дорогами України, але історія склалася так, що ці "красуні" так і не потрапили до серійного виробництва.

У першій половині 90-х на базі "Таврії" було створено ціле сімейство легкої комерційної техніки. Однак, на жаль, ринок не був готовим до нього.

На порталі Hyser розповіли історію одного дуже цікавого універсалу від Запорізького автомобільного заводу.

З таким салоном, хоч на край світу: рідкісні кадри ЗАЗ

З таким салоном, хоч на край світу: рідкісні кадри ЗАЗ

Мало хто знає про існування дуже рідкісного універсала на базі Таврії: моделі ЗАЗ-1701, яка з'явилася в 1993-94 роках.

Відомо, що у своїй першій генерації універсал ЗАЗ-1701 мав стандартний задній борт від "Таврії", проте незабаром корму допрацювали, зрівнявши низ отвору задніх дверей із підлогою.

На міцності кузова це не відбилося (оскільки – рама!), а ось вантажити машину стало зручніше.

З таким салоном, хоч на край світу: рідкісні кадри ЗАЗ

Крім того, модель ЗАЗ-1701 мала два ряди сидінь, великий багажник та розтягнуту в порівнянні з хетчбеком базу.

На жаль, універсал із високим дахом так і залишився у кількох примірниках, виготовлених на дослідній ділянці НТЦ "ЗАЗ-Автотехніка" – Науково-технічному центрі, який працював при заводі ЗАЗ та створював переробки на основі серійної продукції Запорізького автозаводу.

Завод ЗАЗ загалом ідею схвалив, але запускати ЗАЗ-1701 у серію не став. Ще б пак, виробничі плани, які мав тоді автогігант, були орієнтовані на масове виробництво популярних тоді "Таврій" та "Славут".

Але незважаючи на все, ЗАЗ-1701 залишився в історії як один із гідних варіантів "Таврії", який не набув популярності, і не зі своєї вини.

Раніше повідомлялося, що все, що ви чули про техогляд в Україні, вже працює: як змінилася процедура перевірки.

Також, українець змайстрував із "Запорожця" пляжний баггі: на такій красуні одразу в Ялту.

Джерело